30.05.17

Leto vo vašej sprche

Limitovaná edícia troch sprchovacích gélov od Baley vás skutočne nadchne. Nielen svojou nízkou cenou (kus za 99 centov), ale aj krásnou vôňou, ktorá vám prinesie leto do sprchy už počas týchto jarných dní. Na výber je hneď z niekoľkých ovocných vôní. Zvolíte kokos, ananás alebo limetu? Ja som si nevedela vybrať, preto som si kúpila hneď všetky :-)

Bahamas Dream - sladká vôňa kokosu a plumérie je ako stvorená na leto plné exotiky. Či už ju použijete niekde na dovolenke pri mori, či doma v sprche, prenesie vás do ďalekých tropických krajín plných slnka a tepla.
Viva Cuba - vôňa limety a ibišteka osvieži každý horúci letný deň. Jeho vôňa je najslabšia zo všetkých, no v sprche sa naplno rozvinie a rozhodne vám pripomenie horúce letné večery pri mojite.
Jamaica Vibes - exotická vôňa ananásu a antúrie je najvýraznejšia zo všetkých troch gélov. Vôňou pripomína osviežujúci ananásový džús. Šťavnatá vôňa okúzli naozaj všetky zmysly.
Pre mňa je výhercom kokosová varianta, rovnako ako pre moju mačičku :-)
Všetky sprchovacie gély majú hydratačné zloženie a chránia pokožku pred vysušením, Určené sú aj na citlivú pleť. Skvelo penia a na jedno použitie stačí malá dávna, takže vydržia celé leto.

7 komentářů:

  1. Produkty mají nesmírně krásné obaly. :) Já měla jednou jeden sprchový gel, který byl famózní, ale když jsem si koupila jiný, tak to byl velký propadák. Preferuju sprchové gely od Radox a Nivea. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja tie letné limitky od Balea milujem, krásne voňajú a nestoja veľa. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. Ten ružový mám tuším tiež! Veľmi sa naň teším ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovědětVymazat
  4. Balea má úžasné sprchové gély a tá cena je úžasná. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná kočička :) z těchto sprchových gelů jsem žádný nezkoušela, ale hodil by se mi nějaký s letní vůní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Balea má prostě boží obaly a oči kupují ! Zaujal mě ten s kokosem. :) Miluji vůni kokosu. ♥ Asi na ně mrknu. :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. ach tieto sprcháče sú topky! :P voňajú úžasne musím si nejaký aj ja kúpiť :)

    OdpovědětVymazat